ΤΟ ‘ΣΕ ΘΕΛΩ’

Περίμενα στην διάβαση για να περάσω απέναντι και δίπλα μου στεκόταν μια ξανθιά κυρία γύρω στα 45 με 50 και μιλούσε στο κινητό. Ήταν καλοντυμένη, ελαφρώς γεμάτη και είχε ένα στιλ που παρέπεμπε σε προϊσταμένη δημόσιας υπηρεσίας, με παιδιά στο λύκειο ή και φοιτητές. Άκουσα μόνο μια φράση που είπε, αλλά από τότε μου έχει καρφωθεί στο μυαλό. «Το ‘σε θέλω’, δεν μου αρκεί.» Δεν είναι τόσο η φράση, όσο η ιστορία που υπονοείται πίσω από αυτή και κυρίως η ασυμφωνία της, με την εικόνα της συγκεκριμένης κυρίας. Αν την άκουγα από μια τριαντάχρονη για παράδειγμα, δεν θα μου έκανε καμιά εντύπωση. Αλλά μου φαίνεται τόσο περίεργο να υπάρχει κάποιας άνθρωπος (που προφανώς δεν είναι ο σύζυγος) ο οποίος να της δηλώνει ότι την θέλει, αλλά να μην δέχεται να δηλώσει το κάτι παραπάνω που ζητούσε αυτή. Όχι ότι ήταν άσχημη ή αντιπαθητική, αντίθετα ήταν μια αξιαγάπητη γυναίκα.

Δεν ξέρω αν απλώς είμαι θύμα των στερεότυπων που θέλει κάποιους ανθρώπους να στερούνται σεξουαλικότητας, ή αν το γεγονός ότι αυτοί αποφεύγουν να κάνουν εμφανή την σεξουαλικότητά τους είναι η αιτία που με κόλλησε σε αυτή τη φράση. Μπορεί τελικά απλώς να είμαι πάλι έτοιμος να ερωτευτώ και να γυρνάει το μυαλό μου συνέχεια σε αυτό. Και στην τελική, η γυναίκα μπορεί να μιλούσε για κάτι εντελώς άσχετο, για παράδειγμα να απέρριπτε μια προσφορά εργασίας και εγώ να κάθομαι να ασχολούμαι με τα παιχνίδια του μυαλού μου

9 Σχόλια

  1. Διορθώνοντας το γραπτό σου, παιδί μου, έχω να παρατηρήσω κατ’ αρχάς ότι το ποιοι έχουν ερωτική ζωή σήμερα είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό και όταν θα βρεις ονόματα και διευθύνσεις, θα εκπλαγείς.
    Δεύτερον, το «σε θέλω» είναι δήλωση. Η κυρία δεν ήθελε κάποια μεγαλύτερη δήλωση αλλά -hello! σε σας τους άντρες απευθύνομαι- έμπρακτη απόδειξη του «σε θέλω» ζητούσε. Διότι το «σε θέλω, αλλά όπως έρχεσαι μου φέρνεις και μια μπίρα απ’ το ψυγείο γιατί ο αγώνας είναι σε κρίσιμη φάση» δε λέει.
    Τέλος, μην το ψάχνεις. Σε φίλους μου που μου εξομολογούνται ότι είναι gay τους λέω παιδιά, μην ανησυχείτε. Εγώ θέλω ο κόσμος να ερωτεύεται και να κάνει σεξ κι ας είναι με ο,τιδήποτε (απλώς ας αφήσουμε έξω τα κοτόπουλα!!!) Πάντως, έχω να μοιραστώ μια ανησυχία μου μαζί σου. Πιο εύκολα θα αποδεχτεί κάποτε ο κόσμος τους gay παρά τις χοντρές.
    η ερίτιμος θεία σας
    Υ.Γ. 1. Επίσης πιο εύκολα γίνεται ο gay straight, παρά μπαίνω εγώ σε δίαιτα.
    2. Για την αποφυγή παρεξηγήσεων ούτε gay είσαι αλλά κι η φιλία μας δοκιμάζεται τελευταία!!!

  2. Πάντως αν κάνεις μια καταγραφή του τι ακούμε γύρω μας τυχαία από τις περαστικές συνομιλίες, θα είναι αρκετά σουρρεαλιστικό για να μας απωθήσει για πάντα από τα ναρκωτικά (κάνουμε και οικονομία…). Και δε μου λες εσύ, από πότε υπολογίζεις τα στερεότυπα? Και επίσης, υπάρχει κουμπί ετοιμοτητας στο να ερωτευτεί κανείς??? (Τι μαθαίνω σήμερα!!!!)
    ;-D

  3. @θεία Ερμιόνη Για τους χοντρούς τι παίζει; Μήπως να το γυρίσω και εγώ σε gay μπας και με αποδεχτεί ο κόσμος (εδώ που τα λέμε στα @@ μου αν με αποδεχτεί) γιατί και εγώ πιο εύκολα το γυρνάω σε gay παρά να αρχίσω δίαιτα (λέμε τώρα.)
    Αυτό με την φιλία που δοκιμάζεται δεν το είχα αντιληφθεί, περιμένω εξηγήσεις. Αύριο για καφέ.

    @Sophia Δεν θέλω να τα υπολογίζω γι’ αυτό και ανησυχώ μήπως με επηρεάζουν. Είναι ύπουλα τα γαμημένα. Για τον διακόπτη στάνταρ δεν υπάρχει (αν υπήρχε θα τον είχα γυρίσει στο of εδώ και χρόνια) και πάλι γι’ αυτό ανησυχώ.

  4. Χμ… εσύ πολύ ανησυχεις, δεν υπάρχει λόγος!!!! Η ζωή είναι τόσο ωραία που απλά χρειάζεται να την ζούμε!!! Και επίσης μην λέμε και βλακείες που χρειάζεσαι δίαιτα…. Απλά λίγο καλύτερη διατροφή και κίνηση!!!!
    ;-D

  5. Έλα τώρα! Τόσα μας λένε για να μας διασπάσουν!
    Πάντως χαίρομαι που μετά από την καίρια παρέμβασή μου πάλι το γυρίσαμε στις δίαιτες. Λοιπόν έχω μία πολύ καλή δίαιτα όπου χάνεις άπειρα κιλά και τρως τα πάντα (απλώς μόνο με τα μάτια).
    Άει σιχτίρ! Μόλις γίνω 1,80 θα είμαι κούκλα!
    Η ερίτιμος θεία σας

  6. …γιατί στο off; Αν είναι να αντιμετωπίζουμε τον έρωτα με φόβο, τότε έχουμε χάσει το παιχνίδι εξ’αρχής!

    Μια χαρά είσαι, πουλάκι μου…άσε τις δίαιτες γι’αυτούς που πραγματικά το χρειάζονται (έχω χάσει 7 κιλά και συνεχίζω ακάθεκτη!)… 😉

  7. Καλά η συζήτηση έχει ξεφύγει εντελώς με τις δίαιτες. Εδώ δεν είναι forum του Gili Diet. Είμαι χοντρός και καραγουστάρω. Τέλος.

    @ευη Το παιχνίδι το έχουμε χάσει εξαρχής έτσι και αλλιώς. Ο μόνος τρόπος να μην το χάσουμε είναι να μην το παίξουμε, αλλά είναι γλυκό το μπάσταρδο και πάντα αξίζει τον κόπο. Άσε που δεν υπάρχει διακόπτης λέμε.

  8. wellcome back,
    Poly kalo to nickname , mou 8ymise ta paidika mas kalokairia.
    Den 8a sxoliasw to paxos, oso gia to paixidi pou lete einai paixnidi den exei simasia an xaseis h kerdiseis.

  9. Αγαπητέ χοντρέ μου φίλε,
    ένα έχω να πω μόνο περί ερωτισμού από χρόνια -προσωπική και μη – εμπειρία, ότι συνήθως οι άνθρωποι οι οποίοι για κάποιο λόγο φαίνονται ερωτικοί είναι πολύ συχνά εντελώς ψυχροί ενώ αντιθέτως άνθρωποι που θα πέρναμε όρκο ότι δεν έχουν και την παραμικρή υποψία ερωτικής ζωής του δίνουν και καταλαβαίνει και μάλιστα με πολύ μεγάλη επιτυχία…
    Άβυσσος ο ερωτισμός του ανθρώπου…και στην τελική απλά ισχύει και εδώ όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις το γεγονός ότι τα φαινόμενα απατούν.
    Γι αυτό όμως ίσως αξίζει και το ψάξιμο, γιατί εμπεριέχει εκπλήξεις!! 🙂
    χχχχχ

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

