ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ

Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όριά του μοναχά να γυροφέρνω
και πως ο κόσμος είν’ ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω
κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω
και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό, είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ αλλάξω..

Μα εγώ μ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ’ τις λύπες θα πετάξω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ, σιγά μην κλάψω…

Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ, σιγά μην κλάψω
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΩ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ

Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ
καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι
και πως αν θέλω περισσότερα να δω
σ έναν καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι
κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω
και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό, είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ αλλάξω..
Μα εγώ μ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ’ τις λύπες θα πετάξω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ, σιγά μην κλάψω…

Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ, σιγά μην κλάψω
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΩ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΩ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ……..
Γιαννης Αγγελακας

6 Σχόλια

  1. I’ve just begun since you’ve gone, to understand I’m the only one
    And if you cross yourself at night
    Chorus:
    I’ll come and see you, don’t run and hide
    I’m always near you, I’m always near you, near you

    And if you turn out the light (turn out the light)
    Don’t think you’ll hide behind the night (behind the night)
    And if you touch me, I might

    Might turn and see you, don’t run and hide
    I’m always near you, I’m always near you, near you

    I’ve just begun since you’ve gone (since you’ve been gone)
    To understand I’m the only one (the only one)
    And if you cross yourself at night

    chorus

    Don’t run and hide, you’ll be the only one
    I said don’t try to hide for me and everyone
    Don’t try to hide, you’ll be the only one
    I said don’t try to hide for me and everyone

    Everyone, oh everyone, oh everyone
    Everyone, oh everyone, aha, oh everyone
    Everyone, oh aha, aha, everyone, oh everyone, aha, oh aha

    Always near you/Nowhere to hide by Kiss

    Με ‘γεια το Porche-blog

  2. Το ξέρω ρε μάγκες. Να ‘στε καλά

  3. Θα σε λέω Chi από δω και στο εξής!!!!! (΄Ασε που σαν αετός, μπορείς να ρίξεις και κάτι κουτσουλιές εκεί που πρέπει…..)
    Χιχιχι!!!
    ;-D

  4. Το Chi που ακριβώς κολλάει;

  5. Chi αποκαλούν οι δικοί του τον …Τσ’ίπρα.

    (Θου, Κύριε, φυλακήν των στοματί μου…) 🙂

    *

    Keraban, καλορίζικο και καλοτάξιδο το μπλογκ!

  6. @ Sophia Καλά ρε εγώ δεν σε έβρισα, τι Chi και σαχλαμάρες μου λες; Και εγώ θα σε λέω Παπαρήγα για να μάθεις 😉 Πάντως το post προηγήθηκε της δήλωσης Τσίπρα και μάλλον θα πρέπει αυτόν να φωνάζεις Kerabanito.

    @ Πάνο Να ‘σε καλά. Και για το tip και για τις ευχές.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

