ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΊΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

Κάθε Τρίτη πηγαίνω για δουλειά στη Θάσο. Πηγαίνω το πρωί και επιστρέφω το βράδυ κατά τις 11 και μισή. Είναι μια δύσκολη και κουραστική μέρα, αλλά είναι και μια ευκαιρία για αλλαγή από την ρουτίνα. Το μεσημέρι έχω ένα τρίωρο διάλυμα από την δουλεία, και αποφάσισα να πάω για μια βουτιά στη θάλασσα. Καθώς είχα το αυτοκίνητο μαζί μου αποφάσισα να πάω στην αγαπημένη μου παραλία, τον Παράδεισο. Για όποιον δεν ξέρει τι θα πει Παράδεισος στην Θάσο να πω απλώς ότι είναι σίγουρα μια από τις δέκα καλύτερες παραλίες στην Ελλάδα. Ενώ ήμουν αραγμένος στην παραλία, δίπλα μου ήρθε και κάθισε ένα ζευγάρι από την Σουηδία. Πρέπει να ήταν η πρώτη μέρα των διακοπών τους γιατί δεν είχαν πάρει ακόμα το χαρακτηριστικό «αστακί» χρώμα που παίρνουν οι βορειοευρωπαίοι την δεύτερη μέρα. Δεν καταλάβαινα τι έλεγαν μεταξύ τους, αλλά ήταν φανερό ότι ήταν ενθουσιασμένοι. Έδειχναν ο ένας στον άλλο την παραλία, γελούσαν, αγκαλιαζόντουσαν. Πρέπει να ένιωθαν ότι βρίσκονταν όντως στον Παράδεισο.
Καθώς τους έβλεπα δίπλα μου να κάνουν σαν μικρά παιδιά από την χαρά τους, σκέφτηκα ότι αυτοί οι άνθρωποι ξεκίνησαν από την άλλη άκρη της Ευρώπης, ταξίδεψαν χιλιάδες χιλιόμετρα, πρήρωσαν ένα σωρό λεφτά για να κάνουν αυτό που εγώ κάνω στο μεσημεριανό διάλυμα της δουλειάς μου. Και να τους αρέσει κιόλας σε τέτοιο βαθμό ώστε να υπερβούν την παραδοσιακή τους τάση να μην δείχνουν τα συναισθήματα τους δημόσια και να χοροπηδάν σαν να κέρδισαν το λόττο.
Υπάρχουν πολλά πράγματα στον τόπο που ζω που με πληγώνουν, αλλά εκείνη τη στιγμή ένιωσα απόλυτα δηκαιωμένος για την επιλογή μου να ζήσω εδώ.

Ένα Σχόλιο

  1. Το υπογράφω κι εγώ αυτό!!! Κι εγώ θα προτιμούσα να ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν όπου τα θέματα του περιβάλλοντος και της κοινωνικής πρόνοιας να είναι καθημερινό βίωμα και όχι κάτι απλά γραφικό, αλλά δεν αλλάζω με τίποτα αυτό που περιγράφεις! (Βέβαια, θα ήθελα να αλλάξω μια μεγάλη μερίδα από τους γύρω κατοίκους, γίνεται αυτό, γιατρέ μου???)
    ;-D

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

