ΚΟΜΜΑΤΙΑ

Είμαι χάλια. Σε δυο μέρες μετακομίζω, πακετάρω και ετοιμάζω τα πράγματα μου. Έχω ένα φριχτό κρυολόγημα, πονάει η μέση μου και έχω αγχωθεί για να προλάβω. Μόνο τα βιβλία μου είναι 25 κούτες, και άλλες 10 τα cd και DVD. Το γεγονός ότι τα όλα μου τα ρούχα χώρεσαν σε δυο μαύρες σακούλες σκουπιδιών, περισσότερο με προβλημάτισε παρά με ανακούφισε. Προέκυψαν και προβλήματα με τα υδραυλικά του καινούριου σπιτιού, που πρέπει να τα φροντίσω αύριο μετά την δουλειά, και όλα αυτά ενώ είμαι σε μια κατάσταση που σε φυσιολογικές συνθήκες δεν θα σηκωνόμουν από το κρεβάτι. Έχω να νιώσω τόσο πιεσμένος από τον στρατό, πριν από δέκα χρόνια.
Το τελευταίο διάστημα αντιμετώπισα μια σειρά από σοβαρά προβλήματα, οικονομικά, επαγγελματικά, οικογενειακά, προσωπικά και στα περισσότερα από αυτά η έκβαση ήταν θετική, δηλαδή η κατάσταση στην οποία βρίσκομαι σε όλους αυτούς τους τομείς, είναι πολύ καλύτερη από αυτή που βρισκόμουν πριν παρουσιαστούν. Πιστεύω ότι το ίδιο θα συμβεί και με το σπίτι, απλώς όλα αυτά μαζεμένα το ένα πίσω από το άλλο με έχουν εξουθενώσει. Μόλις κανόνισα ένα ταξιδάκι για το επόμενο Σαββατοκύριακο στην Θεσσαλονίκη και το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ (και μια επίσκεψη στο ΙΚΕΑ την Δευτέρα).
Δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να ξανασχοληθώ με το blog. Από τον ΟΤΕ μου είπαν ότι θα μου βάλουν τηλέφωνο μετά από 15 με 20 ημέρες και άλλο τόσο θέλει και η ADSL. Θα προσπαθήσω να διατηρήσω επαφή μέσω του υπολογιστή της δουλειάς.

5 Σχόλια

  1. Ένα σου λέω, έχεις 10 μέρες για να διώξεις το κρυολόγημα, και πάρε αναπαυτικά καθίσματα (εκείνες οι καρέκλες από το ΙΚΕΑ που είναι τελικά???) για να μπορώ να απολαύσω τις κούτες με τα DVD (καταραμένη μέση…)!!
    ;-D

  2. Όλα καλά να πάνε…
    Τις καλημέρες μου;)

  3. Καλά έτσι μετακομίζει ο κόσμος?
    Ρίξε ένα τηλεφώνημα στην «οικογένεια» για βοήθεια. Απο μια κούτα θα πιάσει ο καθένας… και τελειώσαμε.

    Μην ρωτήσεις που βρήκα το blog σου. Κατα λάθος έπεσα επάνω του πριν 20 μέρες περίπου.

    Φιλιά. Ντίνα

  4. Αυτό δεν μπορώ να το καταπιώ. Πάνω που βρήκα το τέλειο και φτηνό σπίτι μου κάνεις αντιπερισπασμό και μου κλέβεις τη δόξα; Αίσχος!

  5. ΣΟΦΙΑΑν έρθεις σε κανένα δεκαήμερο, μάλλον για τις κούτες με τα πιάτα σε βλέπω… που θέλουν και πλύσιμο…ΕβελίναΌλα καλά πήγαν. Να ‘σε καλά και εσύ.NtinaΤι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή; Ελπίζω να σου αρέσει το blog μου. Για την μετακόμιση, αποφάσισα να μην ζητήσω βοήθεια από κανέναν γιατί έχω κάνει τόσες πολλές, που ντρέπομαι πια να αγκαρεύω τους φίλους μου.Αλήθεια με αναγνώρισες πριν από τα τελευταία post; Πρέπει να πω και σε άλλους που πιθανόν να με αναγνώρισαν (έχω την εντύπωση ότι υπάρχει και άλλος ‘συγγενής’ που παρακολουθεί το blog), ότι θα χαιρόμουν ιδιαίτερα αν μου το έλεγαν. Αποφάσισα να μην δηλώσω την ταυτότητα μου στο blog, όχι για να μην με αναγνωρίσουν αυτοί που με ξέρουν, (άλλωστε δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κρύψω ποιος είμαι), αλλά το αντίστροφο. Δεν προσπαθώ να κρύψω το blog από αυτούς που με ξέρουν από την πραγματική μου ζωή, αλλά να κρύψω την πραγματική μου ζωή από αυτούς που, πιθανόν, να με ξέρουν μόνο από το blog.Φιλιά, και ευχαριστώ.gate-crusherδεν έχεις ιδέα τι θα πει τέλειο και φτηνό σπίτι, μέχρι την επόμενη φορά που θα έρθεις στην Καβάλα (ελπίζω σύντομα)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

