ΨΑΧΝΩ ΣΠΙΤΙ

Εχθές έμαθα ότι πρέπει μέσα στον μήνα να εγκαταλείψω το σπίτι που μένω. Άλλη μια μετακόμιση θα προστεθεί στις πάρα πολλές που έχω ίδει κάνει. Αυτό μπορεί να ακούγεται σαν διαφήμιση για στεγαστικό δάνειο, αλλά είμαι ευτυχισμένος που δεν έχω κάνει μια τέτοια σαχλαμάρα ακόμη στη ζωή μου. Προτιμώ να αλλάζω σπίτι όποτε θέλω ή όποτε πρέπει, παρά να είμαι φυλακισμένος σε ένα σπίτι που ανήκει σε μια τράπεζα και να πληρώνω δόση διπλάσια από το νοίκι που θα έδινα κανονικά για να μπορώ να πω ότι, αν δεν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα τα επόμενα τριάντα χρόνια, στα 65 μου θα έχω δικό μου σπίτι.
Πάντως έχω πολύ σοβαρά κριτήρια με τα οποία θα διαλέξω το σπίτι μου.

Θέλω ένα σπίτι φαρδύ

Και πλατύ

Χτισμένο σε στέρεες βάσεις

καλοφτιαγμένο

Θέλω μια γωνίτσα να κουρνιάσω

Και να ισορροπήσω

Ένα μέρος να αράξω

ένα ζεστό σπίτι

Που να νιώθω ασφάλεια

Φοβάμαι όμως μήπως δεν ταιριάζω με τους υπόλοιπους

και με κοροϊδεύουν…

2 Σχόλια

  1. Χμ… επειδή βλέπω πως δεν έχεις απαιτήσεις, θα σου δώσω το τροχόσπιτο που καλύπτει απόλυτα όλες σου τις ανάγκες!
    ;-D

  2. Τροχόσπιτο είπατε;; Count me in!!!;)))

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

