ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΜΟΥ

Ήλπιζα ότι θα την γλίτωνα, αλλά ήρθε η πρόσκληση από την Σοφία και πρέπει να παίξω και εγώ το παιχνίδι των πέντε εκμυστηρεύσεων. Πάμε λοιπόν.

1. Έχω ζήσει σε εφτά πόλεις και τρία χωριά τουλάχιστον για δυο μήνες. Καθώς κανένα από αυτά τα μέρη δεν είναι ο τόπος που ‘είμαι γραμμένος’ σύμφωνα με τον νόμο, είχα πάντα πρόβλημα όταν με ρωτούσαν από πού είμαι.

2. Έχω ταξιδέψει σε πέντε χώρες εκτός Ελλάδος. Νομίζω ότι το νούμερο αυτό είναι πολύ μικρό και έχω στόχο ζωής να το κάνω τουλάχιστον πενήντα.

3. Το πιο παράξενο κόλλημα που είχα στη ζωή μου, (από αυτά που μπορώ να παραδεχτώ δημόσια), ήταν πριν από πέντε – έξι χρόνια, οι πορνογραφικές φωτογραφίες από τα τέλη του δέκατου ενάτου και αρχές του εικοστού αιώνα. Είχα κάνει μια αξιόλογη συλλογή, (πρέπει να την έχω ακόμα σε κάποιο CD), και είχα αγοράσει και σχετικά βιβλία. Μου πέρασε όσο ξαφνικά μου είχε έρθει, μετά από μερικούς μήνες.

4. Πήγαινα στο κατηχητικό μέχρι τα δώδεκα. Από τότε δεν μπαίνω σε εκκλησιά ούτε για γάμους και βαπτίσεις.

5. Μπορώ να παίζω πασιέντζα στον υπολογιστή για τρεις ώρες συνέχεια, (το έχω κάνει). Είναι για μένα ο καλύτερος τρόπος πνευματικής ξεκούρασης. Ίσως να πρέπει να αρχίσω το πλέξιμο, να μου μείνει και κανένα πουλόβερ.

Δυστυχώς δεν μπορώ να περάσω την σκυτάλη σε άλλο bloger καθώς δεν νομίζω να έχει μείνει κανένας που να μην έγραψε, τουλάχιστον κανένας που να ενδιαφέρεται να γράψει. Είναι λίγο μίζερο να είσαι στην βάση της πυραμίδας και να ξέρεις ότι δεν υπάρχει κανένας πιο κάτω, αλλά στην συγκεκριμένη πυραμίδα δεν με πειράζει καθόλου.

Ένα Σχόλιο

  1. Εγώ πάντως κατέληξα: άμα με ρωτάνε από που είμαι, λέω «γεννημένη και μεγαλωμένη στην Καβάλα» άμα έχουμε παραλλαγές της ερώτησης, πράττω ανάλογα με το τι με ρωτάει και ποιός! Είδες όμως πρόβλημα??? Άμα αρχίσεις το πλέξιμο, θέλω κι εγώ ένα πουλοβεράκι!
    ;-D

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

