ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ

Καλή χρονιά λοιπόν και ευχαριστώ Σοφία για το πρώτο σχόλιο. Ελπίζω να πέρασες καλά (νομίζω ότι μπορώ να γράφω προσωπικά σε σένα προς το παρόν μια και μόνο εσύ με διαβάζεις). Εγώ πάντως πέρασα καταπληκτικά.
Σκεπτόμουν κάτι που συζητούσαμε σχετικά με την δουλειά μου και αν θα πρέπει να δώσω τα στοιχεία μου στο blog. Νομίζω τελικά πως δεν έχει σημασία. Έχω σκοπό να δώσω πολύ πιο ουσιαστικά στοιχεία από τον εαυτό μου εδώ και όπως έλεγε και στο Fight Club «δεν είστε η δουλειά σας». Η δουλειά δεν είναι παρά ο τρόπος με τον οποίο εξασφαλίζουμε τα μέσα για να ζούμε, εύκολά ή δύσκολα, ευχάριστα ή δυσάρεστα. Όσο για αυτούς που βγάζουν τα προς το ζην από κάτι που αγαπάνε να κάνουν έτσι και αλλιώς, ισχύει αυτό που έλεγε σε κάποια άλλη ταινία (δεν θυμάμαι σε ποια) ως συμβουλή ένας πατέρας στον γιό του «κάνε το χόμπι σου επάγγελμα και δεν θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μια μέρα στην ζωή σου».
Τέλος πάντων εγώ δεν το κατάφερα αυτό και έτσι αύριο επιστρέφω στην δουλειά χωρίς να έχω ξεκουραστεί όσο θα ήθελα, και χωρίς να έχω προλάβει να κάνω όσα θα ήθελα. Μάλλον θα χτυπίσω καμιά άδεια…

Ένα Σχόλιο

  1. ;-D Σιγά μην είμαι η μοναδική!! Πάντως, ευτυχώς που δεν είμαστε η δουλειά μας, θα είχα φρίξει, αλλά και αυτό ακόμα να συμβεί, θα έρχομαι στην Καβάλα να περνάω καταπληκτικά και να ξεχνιέμαι!!!!
    ;-D

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

